Twee collega's van Sovitas kijken naar een beeldscherm

Wereld back-up dag

Weet u waarom het zo belangrijk is om gebruik te maken van back-ups? Dit leest u in ons artikel.
Lees meer
Managing Director

ITIL 4: een stap in de toekomst van service management

ITIL 4 is volgens ons een antwoord op de uitdagingen en ontwikkelingen in de IT-wereld van vandaag. Lees hier waarom!
Lees meer
Servicedesk medewerker aan de telefoon

Servicedesk wordt in de toekomst alleen maar belangrijker

De servicedesk is de afgelopen jaren steeds professioneler geworden en wordt in de toekomst nog belangrijker dan het nu is. Lees meer.
Lees meer
Teamoverleg bij Sovitas

Een sprong in het diepe met een veilige landing​

Een sprong in het diepe, zo kun je het starten van een IT-bedrijf wel noemen. Lees hier meer over de skydive-avontuur tijdens onze eerste personeelsmeeting.
Lees meer

Wereld back-up dag

Weet u waarom het zo belangrijk is om gebruik te maken van back-ups? Dit leest u in ons artikel.
Lees meer

ITIL 4: een stap in de toekomst van service management

ITIL 4 is volgens ons een antwoord op de uitdagingen en ontwikkelingen in de IT-wereld van vandaag. Lees hier waarom!
Lees meer

Servicedesk wordt in de toekomst alleen maar belangrijker

De servicedesk is de afgelopen jaren steeds professioneler geworden en wordt in de toekomst nog belangrijker dan het nu is. Lees meer.
Lees meer

Een sprong in het diepe met een veilige landing​

Een sprong in het diepe, zo kun je het starten van een IT-bedrijf wel noemen. Lees hier meer over de skydive-avontuur tijdens onze eerste personeelsmeeting.
Lees meer
Scroll to Top