Lees interessante artikelen over onderwerpen die ons bezighouden
We houden u op de hoogte
Wereld back-up dag
Weet u waarom het zo belangrijk is om gebruik te maken van back-ups? Dit leest u in ons artikel.
Lees meer
ITIL 4: een stap in de toekomst van service management
ITIL 4 is volgens ons een antwoord op de uitdagingen en ontwikkelingen in de IT-wereld van vandaag. Lees hier waarom!
Lees meer
Servicedesk wordt in de toekomst alleen maar belangrijker
De servicedesk is de afgelopen jaren steeds professioneler geworden en wordt in de toekomst nog belangrijker dan het nu is. Lees meer.
Lees meer
Een sprong in het diepe met een veilige landing
Een sprong in het diepe, zo kun je het starten van een IT-bedrijf wel noemen. Lees hier meer over de skydive-avontuur tijdens onze eerste personeelsmeeting.
Lees meer
Wereld back-up dag
Weet u waarom het zo belangrijk is om gebruik te maken van back-ups? Dit leest u in ons artikel.
Lees meer
ITIL 4: een stap in de toekomst van service management
ITIL 4 is volgens ons een antwoord op de uitdagingen en ontwikkelingen in de IT-wereld van vandaag. Lees hier waarom!
Lees meer
Servicedesk wordt in de toekomst alleen maar belangrijker
De servicedesk is de afgelopen jaren steeds professioneler geworden en wordt in de toekomst nog belangrijker dan het nu is. Lees meer.
Lees meer
Een sprong in het diepe met een veilige landing
Een sprong in het diepe, zo kun je het starten van een IT-bedrijf wel noemen. Lees hier meer over de skydive-avontuur tijdens onze eerste personeelsmeeting.
Lees meer
Heeft u een vraag aan Sovitas?
Laten we kennismaken
Bij Sovitas streven we ernaar om u op de best mogelijke manier te ondersteunen en te begeleiden. Of u nu vragen heeft over onze uitgebreide dienstverlening of hulp nodig heeft bij het vinden van de juiste oplossingen, wij staan voor u klaar. Het stellen van een vraag aan Sovitas is eenvoudig en efficiënt.